Berätta hur du gör

Igår var det en fullspäckad dag, skola från 10.10-16.30. Dock fick jag skippa sista lektionen eftersom jag skulle gå på handledarkurs på körskolan i Kalmar kl 17.00. Kursen varade från 17.00-21.00. Det var mycket intressant dock var jag väldigt trött sista timmen, och med huvudvärk gjorde det inte bättre. På natten sov jag hos Limpan i Smedby, det var skönt att träffa honom eftersom jag är så stressad nu.
 
Denna dagen har bjudit på läkarbesök, allergibesvär. Fast det var en jobbig morgon med otrevliga läkare och blodprov så ska jag inte klaga. Matten börja sätta sig i huvudet, te.x PQ-formen som är bra att kunna till provet. Jag var i skolan till klockan 17.30 eftersom vi håller på att rigga upp scen och ljus, rep och dans ska sitta.
För att orka med dagen så stoppade jag upp två snus i munnen, inte det bästa. Men man måste göra något för att orka med allt och inte klia på sina ben för att man inte ha nikotin i kroppen. Jävla skit faktiskt!
Nu tänkte jag läsa lite körteknik och sedan sova! Kram
 
 
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0