har du en plats där jag kan vila

Just nu sitter jag med äggula i ansiktet, min mamma och min mormor har gjort det under sina liv och nu gör även jag det. Det är jättebra för ansiktet (iaf för mig) , dock luktar det inte så speciellt gott. Men man vänjer sig.
Jag har blivit väldigt mån om min hy, och även mitt hår den senaste tiden. Speciellt nu när jag är så stressad har smärtor vid bröstet, huvudvärk, stel i nacken och axlarna , går även med ryggen böjd. Jag får lätt utslag i ansiktet, torr hud och tappar går. Så nu under lovet ska jag ta tag i mitt liv.
 
Min hjärna har ställt in sig på lov, sover hyfsat länge, planera in saker, spendera tid med familjen och tar det lugnt. Men viktiga saker behövs faktiskt också att göras fast man har lov. Idag har jag har kört bil på en parkering, sökt jobb och pluggat.
 
Denna kvällen kommer jag spendera med musik, sex and the city, facebook (standard), hårinpacknng om jag orkar och voltaren gel! Ha en bra kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0