Februari 2013

Jag, Marcus och Ida, hade en uppgift i ämnet Naturkunskap, där vi skulle på något sätt redovisa föra läraren, kommer faktiskt inte ihåg vad vi skulle redovisa.
Vi valde iaf att göra en film, den blev väldigt konstig och dålig. Men roligt var det under tiden!
 
 
Jag åkte till England, Exeter och hälsade på moder min och stepdad. Mamma tyckte mitt hår var slitet och tog mig till hennes favorit frisör, hon klippte galet mycket! Jag hade även tråkigt och tog egobilder. Jag hade även då brunt hår!
 
 
På den tiden sminkade jag mig sjukt mycket och det tog evigheter, idag förstår jag faktiskt inte hur jag orkade. SÅKLART EGOBILD PÅ DET!
 
 
 
Jag shoppade en massa, jag är så glad att jag ska till London om en månad och shoppa loss och gå på krogen!
 
 
Jag fyndade dessa fina skor men dock jobbiga att gå i. Bästa köpet, men ganska dålig kvalité.
 
 
Jag, Cornelia, Robin och Isac hade mysmiddag hemma hos Robin. Cornelia stod för maten = As gott!
Vi planerade även vår mellolåt. Varje år i skolan har vi Melodifestivalen, och dem som vill får skicka in ett bidrag!  Låten var gay men fan vad roligt det var att vara med trots massa komplikationer.
 
 
Senare på kvällen blev det chillkväll, jag blev såkart full och sa massa skumma saker. Och självklart måste man ta konstiga bilder. Men tusan vilken rolig och underlig kvälll det var!
 
 

Verken Robin och Cornelia var ett par,  eller verken Limpan och jag.  Men vad tusan hände, jo två par bildades på sommaren, vem hade anat det?!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0