.....

Nu är det inte långt kvar tilll lovet, sådär elva dagar kvar. Ska bli skönt fast jag ska jobba några dagar. Jag har även lovat att ta med lillebror till Leos lekland och på bio. Förutom det ska jag ha drinkkväll med mina tjejer ifrån Kalmar, se Generalknas på juldagen och shoppa lite.
 
I helgen vart det festligheter med bra människor. Det vart förfest med massa glitter, rosa ballonger, flamingos och twister. Runt 23.30 gick vi till O'lerys och forsatte kvällen där tills vi skulle ta nattbussen hem.
  På lördagen jobbade jag mellan 11.00-15.00, senare spenderade jag kvällen hos Pojkvännen min.
  Igår vart det julmys med tjejerna från klassen, vi hade julklappsbyte, klädde Wilmas lilla gran och pratade en massa.
 
 

Kommentarer
Postat av: ❤ BAMBI ❤

Veckans Vackra är igång! :D Varje vecka dras 2 vackra bloggar som länkas med sin header! Kika in och kommentera bara att du är med så hör jag av mig när vinnarna är dragna! :D
Puss och kraam /Bambi

Svar: vilken idé! Jag skickar in <3
liiciadoll.blogg.se

2015-01-06 @ 18:46:14
URL: http://fames.se/bambi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0