brustna hjärtans höst

Veckorna går fortare och fortare för varje vecka. Vet inte vad det bero på, antingen har jag en väldigt stor längtan till saker och ting eller så har jag det alldeles för bra i min omgivning. Dock går det för fort på helgerna då jag bara vill gosa med min prins.
 
Idag har den torsdagen bjudit på en föreläsning i skolan med KRIS (kriminella revansch i samhället), vilket väckte mycket tankar och funderingar. Det var väldigt intressant. Man satt fastklistrad på stolen i två timmar och lyssnade på vad dem hade att säga. Det är dock svårt att förstår hur jobbigt dem hade det. Men det var galet lärorikt. Men två timmar räckte gott och väll både mentalt och för rumpan.
 
Några timmars sömn blev det efter, te, god tonfisksallad, samtal med både Limpan och fader i telefon. Strax ska jag göra mig lite ingefärste med honung. Det verka som min kropp vill bli sjuk, men det har jag inte tid med! Jag vill träna och ha kul, inte ligga ner i sängen och ha feber.
Jag hoppas ni orka läsa hela inlägget. Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en stor kopp te!
 
Hösten -2011
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0