vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej

Att en helgerna går fort är inte okej, då man vill man bara ta det lugnt och göra det man tycker om.  Min helg har varit kanon som vanligt, har tränat varenda dag, så mina armar värker som tusan och idag har jag två idrottslektioner.  Men träning är toppen, man mår så mycket bättre av det, och man orkar med mer också.
 
Denna morgonen har jag lämnat Limpan vid bussen då han måste  till skolan, är på min andra koppte, tagit en järntablett så man blir lite piggare, och självklart lyssnar på Winnerbäck. Mitt hjärta britser varje gång jag hör en utav hans fina texter.  Nu är det dags att börja fixa sig! Ha en bra måndag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0