Tandläkarbesök

Oj, denna veckan har jag verkligen inte bloggat mycket. Men jag har repat en hel del denna veckan.
I måndags var det skola som vanligt, jag repade efter skolan och tittade på 90210. I tisdags var det skola, plugg, rep och en kompis till mig och Tim sovde över. Igår alltså onsdags hade Tim och jag mys dag. Idag har jag ridigt, vi hade idrottsdag. När jag kom hem sov jag i några timmar, sedan spelade jag och Tim gitarr, vi spelade Elegi med Lars winnerbäck, det gick väldigt bra. Vid 16.42 var jag tvungen att ta bussen till kalmar för tandläkarbesök, jag var där 15 min sen åkte jag hem till Torsås igen.
 
Just nu tittar jag på 90210, så sjukt bra serier, jag är verkligen beroende! Snart jag ska packa för jag ska vara på Öland hela helgen.  Ha en bra kväll!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Natacha

Fin blogg! ^^
Kolla gärna in hos mig om du vill,har bloggen för tillfälligt upplåst.

Svar: tack så mycket :D
liiciadoll.blogg.se

2013-03-08 @ 22:09:42
URL: http://atstorning.devote.se
Postat av: elin

sv: fina du

2013-03-10 @ 20:41:46
URL: http://sssmiley.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0