Solen i ögonen

Idag har det varit en frukansvärt varm dag. Jag sov till 10.00 ungefär, sedan blev det frukost och en cykelrunda till affären med pappa. Guud vad varmt det var.
Senare på dagen fixade jag mig, tog bussen till Hansa city för att träffa Tim och fynda lite nytt. Det blev dock inte så mycket, men nöjd blev jag.  Det blev även en sallad som man fick plocka till sig vad man ville på City gross, massa avocado blev det för mig. Muuummsss. 
 
Nu senare på kvällen cyklade familjen ner till stranden, åt sallad, badade, tog kort och hade det allmänt bra. Tänderna ska borstas och sängen ska fixas till, sedan jag ska sova till em film. Ha en trevlig kväll!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0