Dålig dålig dålig

Jaa, dålig på att blogga när jag är med mannen min. Men vi har haft lite fullt upp, gäster, stranden, loppis, mysstunder, ätit god mat, haft spelning, busat med småbarnen, osv. Har precis färgat Limpans hår, mörkbrunt, fin kommer han bli. Fundera själv på att färga det brunt, vet dock inte när. Ska ha det röda lite till tänkte jag. Idag har vi tagit det lugnt, varit på saxnäs och loppis. Har tittat på några avsnitt av Andra avenyn. Nu blir det fortsätta att det lugnt, så konstigt väder här på Öland.
 

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

Åhhh, vilken härlig bild!!

sv: Du behöver absolut inte vara rädd för att det smakar ägg [visserligen tycker jag du är halvt tokig som inte gillar ägg], för det gör det absolut inte! Därimot gör det så att konsistensen blir sjukt mycket härligare om du frågar mig :) Tänk tex på att det är ägg i kladdkaka ;)

2013-07-30 @ 16:54:59
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0