hit och dit

Jaa. massa besök har jag hit och dit, även skolan och läxor måste hinnas med. Skolan i går var bra förutom att jag fick bara 2 timmas sömn natten innan. Men det var bara att kämpa sig igenom skolandagen, vad gör man inte för CSN och betygen.  Som tur är så var jag ledig idag. Men eftersom jag har massa besök som sagt, så var det dags för sjukgymnast och terapeut igen, jag fick även ta blodprov idag med. Ush, vad hemskt det är.
 
Efter besöken blev det en runda på stan till klockan 15.40. Tim bjöd mig på mat, så snäll som han är! Men mina matvanor har blivit sämre igen så det var ganska mycket kvar på tallriken, ush. Varför kan mat skrämma än så mycket? Över till annat, snart ska jag pugga, kanske fixa en chailatte och vänta till Tim kommer hem. Kram
 
Bild ifrån nyår, mycket pussar blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0