Skönt med helg

Ja, det är verkligen skönt med helg nu. Min tanke i helgen är att ta det lugnt och vila mig inför nästa vecka för det sista provet som är om sång, röstvård, uppvärmning osv.
 
Provet gick faktiskt ganska bra idag tanke på hur jobbigt det var att plugga igår, jag gick och köpte godis igår med robin för att jag inte orkade plugga mer, HAHA. Yes, godisgris! Men eftersom min rädsla för godis kom så fick jag jätte jätte jätte ont i huvudet så jag fick gå och lägga mig (bra slut på kvällen).
 
Nu ska jag göra mig lite sallad till middag och sedan vänta in min vänner som kommer senare, ha en bra helg!
 
Jättegamal bild, men saknar den röda färgen på håret <3

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Finaste du. <3
sv: Åh, verkligen tack. Det värmer så. Tusen tack kära du!
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

2013-02-08 @ 23:09:25
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Sarah

De e alltid lika skönt me helg :) Segt att den alltid går så himla fort ba :P

2013-02-09 @ 14:17:19
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0