Massa prov!

Torsdag idag och imorgon är det helg! Gud vad skönt, vad som händer i helgen vet jag inte. Men jag ska väll börja packa lite för på fredag åker jag till England. Det ska bli super mega kul! Mamma har lovat mig att vi ska äta sushi, ush så gott det är.
 
Idag hade jag bara två lektioner så himla skönt, jag gick hem vid 12.00 och gjorde lunch. Gick sedan och la mig någon timma.  Tim åkte till sitt rep för en timma sedan, han kommer hem ganska sent i kväll. Men jag ska passa på att plugga till mickprovet som vi har imorgon, jag är nervös tanke på att det är så mycket man måste ha koll på. Men matteprovet idag gick verkligen jätte bra! Super glaaad Aliiicia! Nu ska jag plugga för det är sååå kul....
 

Detta är min suuuper snälla kompis Isac som spelade på Monokrom för några veckor sedan, åh han är så duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0