När jordens dragningskraft är klen

Igår tänkte jag "Fan vad skönt att komma ut lite, träffa en kompis och har roligt. Att ligga i sängen hela dagen som en gris är faktiskt inte så gutt när man är sjuk, behöver ju faktiskt frisk luft"
Kvällen spenderades med Johanna och en liten sväng hos Robin och Cornelia. Limpan sov även hos mig eftersom han har börjat repa här i lilla Torsås. Men han fick man inte gosa med så länge, han somnade innan 22.00, tog all plats i sängen, snarkade sporadiskt, helt omöjlig att väcka och sov som en stooor brunbjörn.
Själv somnade jag inte för än runt 01.45 på grund av sömnproblem dem senaste nätterna. Har aldrig haft det innan, hur lustigt som helst. 
 
Ja juste, det jag försökte komma till var att den meningen jag sa igår till mig själv var inte så bra. Vaknade upp med frossa och feber igen denna morgonen. Men nu är det bättre vilket betyder att jag ska gå till skolan imorgon. Men borde ha stannat inne igår, men jag skyller på mitt dumma immunförsvar!  Nu ska lilla jag försöka att sova, sov gott mina vänner!
 
Här är en bild sen Annie halls spelning förra veckan, inte den bästa bilden. Måste verkligen skaffa ett nytt objektiv. Inte lätt att vara student.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0