Helg är alltid bra

Hejsan!
Jag får ursäkta att jag inte bloggade igår, hade fullt upp. Min kompis fyllde 16 år igår så det blev lite firande. Det var väldigt trevligt.Man fick även träffa gamla vänner. Jag åkte till min pojkvän ungefär 01.00.Ni som undra vad han heter så heter han Tim.Och så slipper skriva pojkvän också, det låter så mesigt tycker jag.
 
Idag har jag varit i Kalmar och kollat runt. Det finns många  mysiga vinterjackor överallt. Fundera på att köpa en, men jag vill ju så gärna ha ett par nya klackskor och även massa annat. Beslut ångest!
Nu ska jag snart borsta tänderna och lägga mig i sängen. Ska upp tidigt imorgon för att jag ska åka till min kära vän Kajsa.
Godnatt alla!
 
Här är en bild på mig och Tim när vi är modeller för en kompis i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0