Världens bästa!

Nu är jag hemma i lilla Söderåkra igen. Nu måste jag hinna att städa, ta en springtur och fixa mig innan klockan slå sju. För då blir det kabré på stage4you. Kommer blir så kul att se dem. Alla är verkligen bra på det dem gör i min klass. Jag är verkligen nöjd med min klass!
 
Innan jag tog bussen till Söderåkra gick jag och Tim en liten stund på stan. Jag tittade på ett skor som jag ha tittat på ett tag. De hade rea på dem idag. 200 kr billigare. Jag tänkte köpa dem. Men då köper Tim dem istället, det fick bli en billig julklapp i från honom. Åhhh, jag är så glad. Han är så bra!
Nu ska jag röja upp här hemma hos mig. Ha entoppen kväll!
 
Här får ni en bild på mig och Kelvin sen i fredags!

Kommentarer
Postat av: elin

sv:tack du fina! :)

2012-10-06 @ 15:48:20
URL: http://sssmiley.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0