Träna

Det blev ändrade planer idag. Egentligen skulle jag sova hos My idag med Kajsa, men  det blev aldrig så. Så vi får tar det någon annan dag. Men det kanske var lika bra det. Jag är väldigt trött och seg idag och så måste jag plugga.
 
Om 20 minuter ska jag ut och träna tänkte jag. Det kommer blir skönt, det var ett tag sedan jag var ute och tränade.
  Imorgon är jag ledig och då ska jag bara ta det lugnt, tvätta, träna, städa och har tacosmys med mina grannar. Det kommer bli så gott. Tacos är galet gott.
Nehe, nu ska jag ta och bränna lite fett! Kram
 

Kommentarer
Postat av: amanda

Sv: Tack så mycket! :)

2012-10-22 @ 23:11:07
URL: http://lindbloms.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0