Taggad!

WOHO, i morgon är det premiär för grupp tvås Kabaré. Det Kommer blir sjukt najs. Vi har repat galet mycket. Både kroppen och huvudet är slut. Men det är värt det. Jag  kommer komma igång med bloggen nästa vecka igen. Nu denna veckan har man inte orkat som sagt.
 
Men ja, vad har hänt den senaste tiden? Jo , jag fick reda på att min mamma ska komma till Sverige på jullovet. Det kommer verkligen blir kul. Jag har saknat henne enormt mycket. Visst är det kul att åka till England och shoppar och sådant. Men jag åker ju inte dit för det. Jag åker dit för att träffa min mamma. Alla säger ofta"Åh, vad coolt att din mamma bor där"Men det är inte coolt. Det är bara jobbigt. Jag skulle vilja bo med min mamma hela tiden. Men nu går det inte. Men jag vet att jag ska jobba i England ett år efter gymnasiet. Så alla ni som bor med er mamma. Var glada! Ni kommer annars saknar henne jätte jätte mycket. Och det är inte kul att saknar någon så mycket.
 
Tillbaka till Kabarén. Här kommer ni få bilder sen grupp etts show!

Ha en toppen helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0