Kallt

Gud vad det är kallt ute nu. När jag tittade ut blev jag förvånad att det var frost ute idag, jag tycker nästan lite synd om mig som måste ta bussen 7.30 in till Kalmar när det är så kallt och jag är så trött.

Idag ska jag vara på mitt ärende fram till 13.30 därefter ska jag träna. Klockan 16.17 tar jag och Tim bussen hem till Smedby.
Idag är det sista natten hos Tim så vi kommer göra något extra roligt idag hoppas jag på. För imorgon ska jag till pappa på kvällen och sova där. Jag ska försöka att träffa med kompis också på kvällen.

Nehe, nu ska jag snart hoppa av bussen. Jag får ursäkta att ni får mycket bloggande ifrån mobilen. Det är inte så kul jag vet, men denna veckan får det blir ganska mycket ifrån mobilen tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0