Kabaré 2012

Igår hade vi kabaré. Jag är vädligt nöjd. Det gick bättre än förväntat för mig. Idag kör vi igen och då kommer det blir ännu bättre. Ni kommer få bilder sedan!
Tim hängde med mig hem igår. Vi gick och la oss nästan direkt när vi kom hem. 
 
Idag blir det kanske fest efter Kabarén hoppas jag på. Om det inte blir det, blir det att åka hem och mysa lite. I morgon ska jag träna och plugga. Sedan är det skola igen på måndag. Men jag är ledig på tisdag så det är skönt, men jag ska  dock till läkaren på tisdag med så jag kan inte slappa hela dagen tyvärr.
 
Nu står det frukost på min shema seda fixa mig och åka iväg till skolan för att förbereda allt innan showen. Ha en bra lördag med massa godis och chips!
 
Här får ni en bild på mig och My från igår innan showen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0