En lugn söndag

Idag är det den sista dagen på vecka. Enligt mig är det den skönaste dagen. Man kan bara ta det hur lugnt. Idag har det inte hänt så mycket. Allting började med att jag  vaknade vid åtta och fick ont i huvudet (bakis). Fram tills klockan 13.20 då Tim tog bussen till hans rep. Så har  vi legat i sängen och tagit det lugnt. Även ätit frukost.
Efter Tim åkte tog jag och städade upp lite på golvet och plockade undan alla kläder.
 
För ungefär två timmar sen delade jag och Henric på en pizza. Mums... Vi tittade på barnkanalen och skrattade medan vi åt. Roligt var det i alla fall! Nu ska jag snart tar och diska upp all disk och titta på tv. Ska försöka att springa en runda idag. Jag hann aldrig det igår. Eftersom jag blev upphämtad tidigare än tänkt.

Ha en luuuugn söndag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0