5

Här kommer 5 saker ni kanske inte visste om mig!
 
1.Jag är livrädd för ormar. Så fort jag se en orm kan jag börja skrika,gråta eller blunda.
 
2.Jag ha alltid gillat godis och onyttiga saker. Jag är sugen på godis varje dag men jag kan dock inte äta mycket av det. För då får jag ont i huvudet.
 
3.Jag älskar grädde. Grädde är galet gott, speciellt till en riktig god kladdkaka eller till fruktsallad.
 
4.Jag har gått på 5 olika skolor.Anledningen till det är att mina förädlar skilde sig och min pappa och hans "fru" har flyttat några gånger och då har jag flyttat med.
Det är inte bra att byta skola så många gånger när man är så ung. Man mår inte bra av det.
 
5.Jag vill bli terapeut och kunna hjälpa ungdomar när jag bli äldre.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sv: tack så mycket :))

2012-10-03 @ 13:29:30
URL: http://www.cornelialikes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0