5

1. Jag gillar att dricka te. Det är så gott. Speciellt när det är kallt ute och fryser om sina händer. Citronte och vaniljte är godast.

Har ni druckit chaite? Det är mjölk med te kan man säga. Det är galet gott. Har ni inte testat det så tycker jag att ni ska testa det! MUMS!
 
2. Jag älskar att läsa bloggar. Jag läser minst 10 bloggar per dag. Ni får gärna tipsa om massa bloggar till mig, då blir jag bara glad!
 
3. Jag gillar att vara ute och jogga. Det är sån skön känsla efter.  Jag joggar 1-3 gånger i veckan. Om jag inte gör det så tar jag en promenad istället.
 
4. Jag tycker inte om att fira min födelsedag. Men jag ha dock bestämt mig för att fira mig när jag fyller 18.
Jag gillar att fira andra när de fyller år. Det är så mysigt att ge andra paket och göra de glada.
 
5. Jag gillar inte skolan speciellt mycket. Men jag vill ändå ha en framtid. Så jag försöker så gott jag kan i skolan. Men ibland går det inte som jag vill. Men det är bara att kämpa på. Matten är sååå jobbig tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Maia

Super najs blogg!!!! <3

Du har helt rätt älskar chai latte så himla gott!!!!! :D

Svar: jaa, guud så gott det är :) <3
liiciadoll.blogg.se

2012-10-16 @ 20:59:08
URL: http://beautybeast.blogg.se
Postat av: Frida

Vad tycker du om min outfit idag? Kika gärna in hos mig :)

Svar: Jag ska kika in! :)
liiciadoll.blogg.se

2012-10-16 @ 22:02:48
URL: http://fridaviktorias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0