Vaniljbulle

Just nu håller jag på att baka vaniljbullar med Kelvin. Men han sprang nyss iväg till sin kompis. Jag får se när han kommer tillbaka, troligen så kommer han när dem är färdiga, för då vill han såklart smaka. Eftersom det inte blev något bak igår, fick det blir idag. Men det gick lika bra.
 
Förut var jag ute och sprang 3 km. När jag kom hem duschade jag och fixade mat till Kelvin och pappa (hade inget bättre för mig). Själv hade jag fixat en dietshake med chokladsmak till mig, så det blev min lunch. Den var väldigt god måste jag säga.
 
Om 1,5 timma beger vi oss till Torsås för utvecklingssamtal. Innan samtalet ska vi till Söderåkra och hämta kläder till mig. Efter samtalet åker jag tillbaka till Öland för att sova en natt där.
  Nej, nu måste jag fortsätta att baka!
 
 Här är en bild på mig och Kelvin när vi är på väg till Linköping, den är väldigt ful

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

åh men lilla hjärtat herregud.... du behöver absolutely not må dåligt över någon mat. mat är vårat bränsle. skulle det vara så att man tex skulle bli fet av att äta, skulle varenda människa du såg ute vara fet ;) för folk äter :)
men tyvärr förstår jag precis hur du menar... har man väl fått in onda tankar i sitt huvud så är det svårt att bli av med dem... det tog tid för mina att växa bort. jag minns när jag kunde ha ångest för en chokladbit på en månad typ haha... och nu äter jag nog minst 3 kakor i veckan lixom. varese om det är vardag eller inte. köper jag något snacks tar det slut, och jag är inte fet för det :)

2012-11-05 @ 18:23:39
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0