tjejmys

 Hej!
Igår tog jag och Tim bussen in till Kalmar. Vi åkte till ikea och köpte en våg. Vi tog varsin french hotdog efter vi hade varit där. Vi åkte sedan in till stan och fikade. Klockan 17.18 tog jag bussen till Emma, vi började titta på en serier som var väldigt bra, kom inte ihåg dock vad den heter. Runt åtta tiden åt vi och kollade på så mycket bättre, jag tycker det är ett väldigt mysigt musikprogram.
 
Senare på kvällen myste vi med apelsiner, vindruvor och naturgodis. Vi hade det verkligen trevligt. Runt 00.00 fixade vi oss och drog iväg på fest, haha. Vet inte om jag kan kalla det fest, men något random var det i alla fall. Efter skratt, drama, kisspauser och annat så kom vi hem ca 03.00 och då var det dags för sängen.
 
Jag kom hem för ca 1,5 timma sedan. Jag har bäddat ner mig i sängen, känner febrig. Om ett tag kommer Tim och då får han ta hand om mig. Jag har sån tur att jag har världens finaste pojke. Nu ska jag sova!
 

Kommentarer
Postat av: Emma Nilsson

Pretty little liars! hehe, puss på dig min fina :*

2012-11-25 @ 17:59:55
URL: http://ariesleo.blogg.se
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

hjärtskålarna kommer från åhléns :) PUSS

2012-11-26 @ 21:57:05
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0