Städa städa städa

Ush, vad det är tråkigt att städa. Jag har verkligen bott i ett litet rum, jag förstår inte hur alla saker fick plast, jag har packat massa kartonger och kassar. Och jag har massa saker hos Tim med, jag förstår verkligen inte vad allt kommer ifrån. Jag har städat det mesta i badrummet och diskat, så jag har i alla fall börjat någonstans fast det är mycket kvar. Jag vet inte vart jag ska ställa alla saker heller medan jag ska dammsuga och skura golvet.
 
Idag hade jag bara en lektion, och det var matte. Jag tog bussen 11.33 in till Kalmar. Jag gick runt lite på stan och köpte lite små saker. Klockan 14.50 tog jag bussen till Ikea, lite senare kom Tim. Vi köpte en massa saker till lägenheten. Det gick på nästan dubbelt så mycket än vad vi hade tänkt, ush... Men jag är ändå nöjd med våra köp. Fast det är ändå en hel del kvar att köpa, men det är nästan det roligaste kvar. Ni vet såna små saker man vill ha så att det ska bli gulligt där hemma. Men man får ta lite i taget, precis som jag ska göra med städningen nu. Kram
 

Kommentarer
Postat av: Amanda ▲

- aw, tack :D !!

2012-11-29 @ 22:30:53
URL: http://nattstad.se/amandajjonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0