Skola på en lördag

Klockan ringde 07.00 och då var det bara att stiga upp, duscha, klä på sig och ta bussen till skolan. Idag delade vi in kören. Tjejerna och killarna var för sig själva. Jag måste erkänna att vi låter väldigt bra. Jag är sjukt nöjd. Slutet av lektionen satte vi ihop tjejerna och killarna, då blev det riktigt bra! Gud, vad glad jag var efter vi hade slutat. Och jag är nöjd med min stämma (allt). Den är inte för svår och inte för lätt.
 
Efter skolan gick jag och några vänner till affär för vi behövde handla hem mat. Förut handlade jag nästan aldrig mat. Bara då och då. Men nu när Tim bor här ganska ofta så får man handla mer. Men vi passa på att köpa mat nu så slipper vi göra det sedan när vi flyttar in. I alla fall, pasta, flingor och kött, sånt som håller ett tag. Åh, snart flyttar vi. Bara två veckor kvar. Jag är så glad, jag ser verkligen fram emot detta. Men lägenheten är dock för liten tycker vi. Men vi ska leta efter en tvåa nästa år. Vi har till och med köpt en soffa denna veckan också.
 
Ikväll kommer Tim och då ska vi laga mat och titta på film förmodligen. Jag måste även plugga en massa. Men jag orka aldrig att börja plugga. Ush. Nehe, nu ska jag hämta min tvätt och bädda min säng. Ha en toppen lördag!
 
Ush, ännu en gammal bild på mig början av sommaren detta året, då jag var blond/orange hårig! Ush, kolla min äckliga och fula ben också. Jag känner mig galet tjock där.

Kommentarer
Postat av: My

så himla fin! överallt. helt perfekt. förstår mig inte på dig ibland. DU är HET, SNYGG, VACKER, SÖT, FIN, SMAAAAAL, och alldeles UNDERBAR!! <3

2012-11-18 @ 00:17:43
URL: http://myselmas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0