Jobbig måndag

Vanlig skoldag med bara tråkiga kärämnen. Efter skolan gick jag och My till apoteket och Ica. Jag var tvungen att köpa tuggummi. När jag kom hem gick jag och la mig dirket, jag sov en timma. När jag vaknade pratade jag med Tim på skype. Det tog mig ca 1,5 timma för att bestämma mig om jag skulle äta eller inte. Maten är inte min bästavän direkt. Så det blev lite fil med nötter, jordgubbar, flingor och müsli. Jag hade tänkt ut och springa efter, men jag ha sån fruktansvärt huvudvärk. Men jag hade tänkt ta en promenix imorgon bitti.  Imorgon i skolan har vi bara musik. Det kommer bli gött, sedan kommer Tim till mig och myser.
 

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

klart du måste äta lilla vän.... :)

amen nej herregudarns! så får du inte se på saken :D annars skulle jag väl inte addat!

okeeej, inte för att vara den som är den, men jag kan lova att du har bättre kropp än mig tjejen! man väljer väl oftast de bästa bilderna på sig själv ;) haha! dessutom ser jag totaly för smal ut på den bilden! hade omedvetet lyckats gå ner i vikt där, sjukt pinsamt och sjukt fult! inget att sträva efter :)

2012-11-20 @ 08:02:26
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: FELICIA

taack det hade jag verkligen :D

2012-11-20 @ 19:31:39
URL: http://feliciamasalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0