3 km

Utvecklingssamtalet var både positivt och negativt. Det positiva var att jag skötte mig i skolan och låg inte efter m.m. Det negativa var att min lärare och min pappa bestämde att jag skulle gå på behandligen denna veckan med. Behandlingen kanske är bra för mig, men jag vill verkligen inte gå där. 
 
Efter utvecklingssamtalet åkte vi hem. På vägen hämtade vi Tim i  Smedby. Så just nu ligger han och sover hemma hos mig. Jag kom nyss hem ifrån en springrunda. Jag sprang 3 km som vanligt. Jag springer oftast samma runda när jag är på Öland. Men nu ska jag också sova. Godnatt!
 
Min kärlek och jag <3
 

Kommentarer
Postat av: elin

sv:aaw, tack söta du! <3

du och din kille är med super söta!

2012-11-06 @ 17:24:50
URL: http://sssmiley.devote.se
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

åh så söta!!!!

förlåt för jag är så äckligt jäkla seg på att svara på kommentarer.... du hinner väl säkert glömma vad du frågat innan du får svar!

men till frågan vad jag väger. duno, helt seriöst. sen jag var på min sista kontroll i slutet av förra sommaren så kanske jag har vägt mig en endaste gång? jag har blivit så jäkla emot vikt så det finns inte. min våg gick sönder och jag bestämde mig för att aldrig köpa en ny, vikt får en bara att fundera.. man ser inte på någon exakt vad den väger, några kilo hit eller dit :)

2012-11-06 @ 21:50:42
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

åh men lilla hjärtat. det värsta är ju somsagt att jag känner igen mig.... snälla. försök ta dig ur innan det inte går, för det kommer bara bli svårare och svårare att ta sig ur ju längre det går. och det blir svårare att ta sig ur ju mer bahandling du får (ialafall så var det för mig), så försök ta dig ur på egen hand, så du slipper all skit. om du inte klarar det själv, tänk på mig. och gör det för min skull ;)! jag vill inte se dig där, det tror jag ingen vill!
kram på dig. och kom ihåg att du är FIN som du är!!

2012-11-08 @ 14:10:21
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0