21/11

Idag har det varit en lång dag. Jag var på behandling idag, och eftersom min buss i från där jag bor in till Kalmar tar ca 50 min så var jag tvungen att gå upp ca 6.10 ta bussen 7.00 och vara där 8.00. Min behanding var inte alls rolig idag, jag ångrar mig så mycket att jag gick dit.
 
Efter allt det jobbiga idag så träffade jag Tim. När vi kom hem gjorde vi mat och fika. Jag åt en toast och Tim åt ostpasta med tomatsås. Vi tittade på en film medans vi åt. Efter vi hade tittat på film och ätit så packade vi lite in för flytten.
 
För någon timma sedan var jag ute och sprang 3 km. Så himla skönt, efter det blev det en dusch. Nu ska jag släcka och sova! Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0