1 november

Just nu sitter jag och väntar på att Tim ska sluta jobbet.. Idag var det ännu en dag på mitt ärende. Jag var klar där ca 13.10. Där efter gick jag och tränade 1,5 timma. Eftersom jag aldrig tränade igår blev det ett hårt pass idag. Enligt läkarna får jag inte träna så mycket. Det var därför jag skippade igår. Men det var ganska skönt eftersom jag hade fortfarande grymt mycket träningsverk kvar. Men jag hade velat tränat i alla fall. Det är sån skön känsla efter!

Idag skulle jag egentligen till Öland och hälsa på pappa. Men jag gör det imorgon ikväll istället.

Så ikväll ska jag och Tim äta naturgodis och titta på film innan han ska repa. Jag kommer förmodligen läsa min bok och packa mina grejer när han är borta. Jag ska försöka att hinna med att ta en promenad också. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0