Vad är kärlek för dig?

Kärlek för mig är när man acceptera den andra precis som den är och litar på den till 101%.  I alla förhållanden bråkar man, det kommer tårar, ilska och hat. Men innerst inne älskar man fortfarande varandra. Det är svårt att släpa taget om någon. Precis som man ta första tugan på något gott, då vill man bara ha mer och mer.
 
Jag kan säga att i mitt förhållande har det varit väldigt jobbigt. Fast det är väldigt jobbigt så kommer vi varandra nämare. Om inte det hade varit jobbigt så kanske inte Tim och jag hade varit tillsammans idag. Vem vet? 
 
Men vet inte om förhållande kommer ta slut om en vecka eller inte, en morgon vaknar man kanske upp och inte har några känslor för den andra längre. Kärlek är jobbigt, svårt men också underbart? Håller ni inte med? Men så ska det va tycker jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0