ricinolja

Igår gick det väldigt bra måste jag säga, jag är väldigt nöjd. Det lät väldigt fin i kyrkan. Men man fick dock ont i ryggen. Vi stod ca en timma på varje konsert och ca 30 min på repen. Så min rygg har smärta om ni ville veta.
 
Idag är jag ledig och Tim är även hemma. Vi tar det mest lugnt, vi har ätit en mysig frukost framför två avsnitt av julkalendern, vi hade även besök av vakmästaren också en stund. Vi har också hunnit med tvätta två maskiner tvätt.  Trots vi är väldigt lata så har vi ändå gjort bra saker.
 
Ikväll kommer min barndomsvän Amanda hit och stannar hela helgen. Det kommer bli väldigt mysigt, det var flera månader sedan jag träffade henne. Vad ska ni hitta på för skoj i helgen?
 
Btw, jag skrev för ett tag sedan attt mitt hår har blivit väldigt långt och det är tack vare ricinoljan, jag använder den ca 2-4 gånger i veckan. Man kan köpa den på apoteket för ca 50 kr för er som undra. Egetligen är den till för magen, om man är väldigt hård. Men det är ganska kul egentligen att den funkar i håret.
 
Nu ska jag börja diska upp, duscha och fixa till det lite innan Amanda kommer. Ha en bra fredag!
 
Jag tycker mitt hår har blivit långt om man gemför med innan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Nilsson

Shit vad det växt!!!!!! :o så fiiint!

2012-12-14 @ 15:55:21
URL: http://ariesleo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0