Kort skoldag

Hejsan!
Idag har jag haft en kort skoldag med sång och musikteori. Jag gick hem klockan 13.30. Sen dess har jag gjort en skoluppgift, ätit mellanmål och tittat på tv. Om ca en kvart kommer Tim hem och då är jag inte ensam hemma längre.
 
Det är verkligen kallt ute nu,  det är massa snö ute. Det har snöat blötsnö hela dagen. Det är nästan bud på att gå ut och göra en snögubbe för att det är mysigt. Men det är såååå kallt! Så förmodligen kommer jag stannar inne. Jag hade tänkt läsa min svenska bok nu, jag ligger verkligen efter i svenskan när det gäller romanen. Nehe, nu skriver jag bara en massa onödigt, lika bra att börja läsa nu! Kram
 
Mitt mellanmål idag, russin,mandel,kanelknäcke och clemetin. Hade även gröntte till!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

åh russin och mandlar, i glögg alltså, fytusaness vad gott! det som är det goda i glögg haha, "dricker" typ alltid upp min glögg genom att kasta i mandlar och russin hela tiden för att äta dom i glöggen, det som är hela grejen :) mums!

firade min födelsedag hemma i västervik :D

2012-12-05 @ 09:08:50
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0