konsert i Algustrum

Klockan ringde 06.00 och då var det bara att stiga upp! Jag har inte sovit många timmar inatt så jag är väldigt trött.
   Idag har vi konsert i Algustrum, det är vår sista julkonsert, vi hade en i måndags men då var jag sjuk så jag var inte med. Klockan 19.00 börja konserten, be there. 
  Förmodligen kommer det inte bli så mycket inlägg idag, men jag ska föröka att lägga upp något när jag kommer hem, men jag kommer förmodligen vara hemma runt 22.00!
 
Detta är vår första julkonsert i Torsåskyrka!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

tycker jag helt klart att du måste! den är to die for :D lite platt bara, nästa gång blir det nog dubbla receptet!

2012-12-19 @ 16:45:51
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0