Julklappar dagen före julafton

Hejsan? Mår ni bra, är ni spända inför imorgon? Idag har jag redan fått julklappar. Min fader och min bror kom och hämtade upp mig hos Tims föräldrar sedan åkte vi ner till Torsås för att kolla att vi hade stängt av vår element, som tur var hade vi det! Annars hade den kanske tänt eld.
 
Medan vi ändå var hemma hos oss så fick jag mina paket, tanke på att jag inte ska fira jul med dem. Utav Nikko (storebror) fick jag en tröja, utav kelvin (lillebror, lillskiten) Fick jag biobiljetter, utav pappa och hans tjej fick jag en maskin (nästan som en kaffe maskin) där man kan göra chailatte, varmchoklad, och massa andra varma drycker fick även pengar utav dem! Jag har ju redan fått ett par skor utav Tim och Tim får sin julklapp sen. Men sen är det resten utav släkten, mormor, farfar, mamma och bonus-pappa! Hmm... presenter och pengar är bra! Btw,kommer visa er sedan vad jag ha fått sen med bilder!!
 
Jag kom nyss till Tim igen, idag kommer vi se harry potter, slå in paket, spela wii och göra en snögubbe. Jag ska även kolla runt efter bra erbjudande på min kamera jag ska köpa, jag ska lägga ut den på blocket den 25:e. Som det ser ut nu kommer jag ha råd, med den. Jippi! Sedan ska jag och Tim spara till en utomlandsresa.
 
Hoppas ni får en riktigt god jul med massa mat, godis och gröt! Man ska unna sig på julafton, det är bara det 1 gång om året. Så ät så mycket ni bara kan! Matkoma is the shit...
 
Jag ser väldigt seriös ut på bilden ,HAHA!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0