Frukter

Igår var jag på kalas hos Tim lillasyster i Semdby. Jag var där från 17.00-21.50 sedan skulle jag ta bussen hem. Jag mötte upp min fina vän Hillevi på stationen i kalmar. Sedan tog vi bussen till Torsås. Vi var hemma ca 23.30 och då började vi med att fixa lite små saker hemma. Runt 02.00 satte vi på filmen Ted och åt fruktsallad och vitchoklad fondue med tomteskum. Run 03.00 somnade vi båda.
 
Idag vakande vi upp 11.30. Vi kollade på julkalendern och åt frukost. Hillevi åkte för ca 2 timmar sen, sen dess har jag städat och fixat små saker här hemma. Jag hoppas Tim kommer hem snart ifrån repet. Det är faktiskt lite läskigt att vara här själv när man inte är van. Och det är inte bättre för att det är mörkt ute heller.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0