favorit choklad?

För en timma sedan åkte Amanda hem, sen dess har jag tinat upp mig och ätit frukost. Jag satt ute med en munkjacka i 15 min och väntade på bussen med Amanda sedan gick jag hem. Så jag var väldigt kall!
 
Fast det är bara vi två som har varit hemma så är det stökigt, massa disk och kläder överallt!! Förstår faktiskt inte.  Men jag ska göra det fint tills Tim kommer hem. Han kommer förmodligen inte orka städa när han kommer hem, eftersom han var på fest i går, HAHA.

Jag skrev ju härom dagen att Tim hade köpt en Alladinask till oss, vilken är eran favorit? Själv tycker jag dem med nogaut är godast! 

 

Kommentarer
Postat av: Irja Lennström

Åh, gud vad jag gillar din nya design. Glassig tjejen!

2012-12-17 @ 00:47:38
URL: http://irja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0