Apor

Igår sa skrev jag att vi skulle ha konsert i Algustrumkyrka men på grund av snöstorm på Öland och i kalmar så blev det inte av tyvärr. Men vi har två julkonserter imorgon i Torsåskyrka klockan 18.00 och 20.00. Be there people!
 
Idag har jag varit hos en sjukgymnast och min terapuet i kalmar. Det gick hyfsat bra. Kunde ha gått bättre och sämre. På vägen hem ringde jag min kära kusin och pratade med henne i 40 min. Det var det bästa samtalet på väldigt länge.
 
Jag kom hem ca 17.00. När jag kom hem gick jag och köpte naturgodis. När jag kom tillbaka hade Tim gjort ett mini-julbord, tänt ljus och städat i lägenheten. Åhh, vad glad jag blev. Han hade även köpt lussekatter och en aladdin ask! Perfekt är han kan jag lova.
 
Nu tittar vi på halv åtta hos mig,  tycker det är ett ganska mysigt program. Vad tycker ni? Nu ska jag lägga undan dator och titta vidare.
 
Innan jag åkte iväg till kalmar tog vi söta bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0