andra advent

Idag började jag 9.20 och slutade 15.00, vi hade bara köröving. Imorgon är vår första julkonsert. Den kommer äga rum i Algustrumkyrka på öland klockan 19.00. Alla ni som kan komma, kom gärna! Ni kommer inte ångra er kan jag lovar.
 
Efter skolan höll jag min kära vän Maia sällskap när hon väntade på bussen. Där efter gick jag hem och la mig, jag sov ca 1,5. Jag har även hunnit med att titta på New girl, jag rekomendera verkligen den serien. Den är sååå bra, kan jag lova!
 
Igår var det mysiga andra advent, Tim och jag myste med god mat, efterätt, tända ljus och film! Dagen kunde inte ha blivit bättre, jag hoppas ni hade det minst lika mysigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0