5

1. Jag tycker inte julen är något speciellt, jag tycker bara att julstämmingen innan är mysig. Allt bak, och pyssel.
 
2. Jag gillar att sjunga i duschen, jag gör det varje gång jag duschar.
 
3. Jag är shoppigberoende, varje gång jag är i kalmar så handlar jag alltid något. Men jag ska försöka att hålla i mina pengar nu. Jag är faktiskt både snål och slösam, hur det nu går ihop?!
 
4. Det är 7 år mellan mig och min storebror. Han är alltså 23 år.
 
5. Jag älskar att sova, det är verkligen skönt. Jag somnar ofta efter skolan. Sen sover jag några timmar äter och sover.
 

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

hahahah jag känner igen det där, jag är oxå snål och slösam på något konstigt vänster. man kan snåla med vissa saker och bara braka loss med vissa, eller så klarar man av att spara i en period och ba 'shit vad duktig jag har blivit :D' och så bara PANG BOM så har man shoppat mycket mer än man behövde... sjukt. bara för att man "måste ha" vissa saker, och sen råkar småshoppa lite mer därimellan... haha!

vet inte riktigt hur stor min lägenhet är btw. har aldrig tagit reda på det där, eller det har gått in genom ena örat och ut ur det andra med andra ord! men den är ganska stor :) men den ligger ju itne direkt i någon storstad haha.. skulle denhär lägenheten ligga inne i linköping or something hade jag förmodligen inte haft råd att bo i den :)

2012-12-10 @ 18:21:47
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0