30/12/12

Dåliga dagar och bra dagar, ja dem finns mycket i mitt liv. Men jag har verken haft tid eller ork till att blogga. Men nu får ni ett inlägg i alla fall. Jag och Tim och tagit hand om hans lillasyster, hon sov här och vi hade det allmänt mysigt. Dagen efter (fredags) gick jag på bio med henne och hennes vän. Gud vilka söta flickor dem är, massa prat och skratt. Barn gör en så glada.
   Efter bio gick jag lite på stan, träffade på min shoppinggalna bror och hans vän. Senare tog jag bussen till Emma och sov där. Vi planerade nyår och hade det bra!
 
Igår kom min mamma till Kalmar, det blev massa kramar och prat. Det var väldigt mysigt. Fick mina julklappar och dem fick deras. Vi gick även och åt på restaurang. Klockan 16.40 åkte jag hem, senare på kvällen då kom Tim och då blev det mys.
 
Jag vaknade för ca 1,5 timma sedan, Tim är och repar och det är massa stök överallt. Måste städa, Men orka inte. Jag ska ändå försöka att göra det nu, ha en bra söndag! Imorgon är det nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0