2 dagar kvar

Snö ute, längtan till julen är här, åt min första julskinka igår, träffade trevliga människor igår och drack, är hemma hos Tims föräldrar.
 
Igår var jag hos läkaren med pappa och storebror, sedan åt och min bror på ming palace (kinaresturang). Andra dagen i rad. Efter vi hade ätit gott gick jag till Tim och Erik. Vi åkte till olika affärer sen åkte Tim och jag hem. Vi fixade oss sedan tog vi bussen till Vassmolösa för fest. Vi var där max 30 min sedan var vi tvungna att åka igen, lite äventyr blev det. Det slutade med att vi satt hemma hos Tim och drack upp resten. Runt 02.30 gick vi och la oss, vaknade 12.15. Vi låg kvar väldigt länge, skönt va det!
 
Idag har vi inte gjort så mycket, vilat efter gårdagen. Senare dag kommer vi nog se film och sedan sova! Vad har ni gjort i helgen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0